1 Mayıs 2008 Perşembe

Arkadaşım Gelibolou17 beni MUTLULUK OYUNUNA davet etmiş. Ben de daveti kabul ediyorum, ve cevaplıyorum.
Ben kolay mutlu olurum ama en çok mutlu olduğum şeyleri yazıyorum.

Bir çiçek

Yavru hayvanlar

ve ÇOCUKLAR


Bir drama eğitmenine seni ne mutlu eder diye sorarsan, alacağın cevap ÇOCUKLAR olur. Onlarla oynamak, vaktimin büyük kısmını onlarla geçirmek, onlarla muzurluk yapmak beni çoook mutlu eder. Birde sene sonunda veya okul içi kutlamalarda onlarla gösteri hazırlamışsam değmeyin keyfime. Onların heyecanı, mutluluğu, sonunda gözlerindeki başarı gruru varya, tarif edemem çook mutlu olurum. hepsi benim çocuklarım, çocukları çok seviyorum onları hep mutlu görmek istiyorum. işte beni mutlu eden şeyler bunlar arkadaşım.
ÇOCUKLAR KARŞILIKSIZ SEVER



Bende HayatımORGU, elemegıgoznuru, munu06, gelinciği bu mutluluk oyununa davet ediyorum.

1 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

canım cevapladığın için çok teşekkürler.doğru söylüyosun çocukların duyguları gerçektir,onlar yalansız,karşılıksız sever.sevgiler canımmm